1 Apr 2013

Saya Pilih Malaysia

Saya Pilih Malaysia
Tajuk Lagu/ Song Title: Saya Pilih Malaysia
Artis/ Artist: -
Album/ Info: Lagu tema iklan kemerdekaan malaysia 2012 & 2013 (iklan kempen pilihanraya) walaupun tidak spesifik semua sedar tentang promosi 'warna biru' sebagai pilihan rakyat Malaysia, tentang keharmonian, bersatu dan bersetuju memilih 1Malaysia / Juga terdapat dalam English (I Choose Malaysia)

Video Muzik/ Music Video: Saya Pilih Malaysia
Youtube


Lirik Lagu/ Lyrics: Saya Pilih Malaysia
Mengukir sejarah
Seiring selangkah
Senada kita bersama
Menuju ke satu arah

Keliling kita
Mimpi jadi nyata
Semuanya terlaksana
Kerana pilihan kita

Dan ku pilih
Untuk terus setia
Dengan apa yang terbukti
Dan terbaik untuk kita

Ku pilih bersatu
Teguh terus maju
Dan ku tahu di hatiku
Hanya pilihan yang satu

Ku pilih Malaysia

Berdiri teguh
Perjalanan masih jauh
Jiwa telah tersentuh
Terang lagi bersuluh

Ku pilih Malaysia
Untuk terus setia
Dengan apa yang terbukti
Dan terbaik untuk kita

Ku pilih bersatu
Teguh terus maju
Dan ku tahu di hatiku
Hanya pilihan yang satu

Ku pilih Malaysia
Ku pilih Malaysia
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review