30 Jun 2013

Cinta Playboy - Fiffy Natasya

Cinta Playboy - Fiffy Natasya
Tajuk Lagu/ Song Title: Cinta Playboy
Artis/ Artist: Fiffy Natasya
Album/ Info: Single 2012

Video Muzik/ Music Video: Cinta Playboy - Fiffy Natasya
Youtube (Recorded TV 1:00 - 4:00)

Lirik Lagu/ Lyrics: Cinta Playboy - Fiffy Natasya
Sungguh hebat bicara manismu
Kau tegur aku tak henti-henti
Yak cukup dengan calling-calling ku
Kau hantar emel dan -- lagi

Janji kau bukan satu
Tiada lagi selain ku
Janji ini dan janji itu
Akhirnya engkau yang terkantoi

Chorus:
---
Engkau bersama teman yang lain
---
Engkau memang bodoh semata
Geram aku rasanya hati
Kau permain perasaan aku
Kau pergilah aku tak ingin
Aku benci bercinta denganmu

Jangan lagi kau datang dengan aku
Aku benci taktikmu yang begitu
Jangan cuba kau dekati ku lagi
Pergilah kau jantan kau jangan kembali

[Ulang Chorus]
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review