22 Jun 2013

Infiniti Cinta - Zizan Razak feat. Kaka Azraff

Infiniti Cinta - Kaka Azraff feat. Zizan Razak
Tajuk Lagu/ Song Title: Infiniti Cinta
Artis/ Artist: Zizan Razak feat. Kaka Azraff
Album/ Info: Single 2013 / Composer & Lyricist : Audi Mok/Omar K/Zizan Razak / Ⓟ Astro (Measat Broadcast Network Sdn Bhd) & Wire Fame Entertainment Sdn Bhd

Video Muzik/ Music Video: Infiniti Cinta - Zizan Razak feat. Kaka Azraff 
Youtube (Official MV)

Lirik Lagu/ Lyrics: Infiniti Cinta - Zizan Razak feat. Kaka Azraff 
Bermula ku temu gadis berkaca mata
Comel anggun ayu cantik paras rupa jelita
Tinggi 5' 3" laksana primadona
Terigau mimpi sini juga khayal nyata sana
Pernah kau terdengar tiada dara yang ku renggang
Itu kisah ku dulu reputasi lamaku
Seribu memurai usah satu pun kau percaya
Seribu mengadai kau satu sumpah setia

Klise di hatiku kau bermaharajalela
Manifesto luput bila nafas henti hela
Tiada medan yang takkan ku banting dan ku juang
Demi seru kau sayang demi kau seorang
Demi seru kau sayang demi kau seorang

Korus:
Ucapkanlah (ucapkanlah) kata-katamu dengan gurau sendamu
(Ku cuba menahan ketawaku)
Jelaskanlah (jelaskanlah) apa kau mahu
Kan ku sedia menunggu
(Apa yang ku rasa kau dah tahu)
Takkan ada lagi cinta yang setara
Kau dan aku
Kau dan aku

Kan baru saja aku bilang
Ku mahu seru kau sayang
Hikayat kau aku tanpa dia dan bayang-bayang
Diteraju kau aku, sutradara Yang Maha Esa
Tetap kau aku lintas bandar rentas desa
Dan apa pula kau mahu jelas satu-satu
Leraikan yang terbuku dan segala di dadamu
Salam perkenalan yang disulami dua hasrat
Moga-moga kita kekal hingga ke akhirat
Seharusnya kita kekal hingga ke akhirat

[Ulang Korus]

Apakah guna seorang raja tanpa permaisuri jelita di sisinya
(Ya ya ya Ibarat jantung tanpa degupannya)
Dan diri aku bisa jadi ratu kamu
(Dan memang kau ratu aku)
Andainya kamu mampu buktikan padaku

Cinta bukan saja bukti
Ku uftikan cinta infiniti
Janji tak ditinggalkan tetapi ditepati
Kau istimewa tiada metafora setara
Jadi tiada metafora kerna kau tidak tertara
Tiada metafora kerna kau tidak tertara

[Ulang korus]

Satu, satu, aku mahu kamu
Dua, dua, hanya kita berdua
Tiga, tiga, bersama-sama selamanya

One more time

Satu, satu, aku mahu kamu
Dua, dua, hanya kita berdua
Tiga, tiga, bersama-sama selamanya

Takkan ada lagi cinta yang setara
Kau dan aku
Kau dan aku

Ucapkanlah kata-katamu dengan gurau sendamu
Jelaskanlah apa kau mahu
Kan ku sedia menunggu

Takkan ada lagi cinta yang setara
Kau dan aku
Kau dan aku

Ringback Tone: Infiniti Cinta - Kaka Azraff feat. Zizan Razak
MAXIS - DAIL *CODE*312828# & TEKAN HANTAR
CELCOM - DAIL *888*194577# & TEKAN HANTAR
DIGI - SMS CT 0406818 & HANTAR KE 2000
UMOBILE - SMS CT 475827 & HANTAR KE 28118
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review