9 Jun 2013

Kau Pelita Ku - As Wan

Kau Pelita Ku - As Wan
Tajuk Lagu/ Song Title: Kau Pelita Ku
Artis/ Artist: As Wan feat. Zur Eda, Ashh-T, Big-I & DJ Fuzz
Album/ Info: Single 2013

Video Muzik/ Music Video: Kau Pelita Ku - As Wan
Youtube


Lirik Lagu/ Lyrics: Kau Pelita Ku - As Wan
Sama angin ku kirim rindu
Namun kau tetap membisu
Mengapa begitu apa salahku
Seolah diriku permainanmu

Ya ya kasihku
Telah lama ku tunggu kedatangan mu itu
Tetapi mana menghilang dirimu yang dulu
Ku tetap menanti menolak yang baru
Dengan cara ini ku luah perasaan rindu
Kau terus menyepi dan terus menyendiri
Dimana salahku sehingga engkau terus pergi
Banyak yang bermain di fikiran aku ini
Sesaat telah pergi menunggu engkau kembali
Ku terus berdoa agar kau selamat di sana
Hidupku ditinggalkan buat satu tanda tanya
Kenapa kau pergi mengapakah kau disana
Aku rindu pelita yang indah sana

Chorus:
Namun ku menanti dengan hati yang terbuka
Walau aku kau kecewakan
Kaulah pelita yang menerangi hidupku
Tanpamu hidup tak bererti
Kaulah pelita yang menerangi hidupku
Tanpamu hidup tak bererti

Apakan daya ku insan biasa
Takdir menentukan semua
Perpisahan itu pedih ku rasakan
Seolah kehilangan tanpa pegangan

Siapalah aku tanpa kamu di sisi
Hanya berdiri menunggu masa berlalu pergi
Apakah aku jika kamu tidak di sini
Cuma si gelap kerna tiada yang menerangi
Mengertilah wahai pujaan hatiku
Aku rindu setiap detik masa yang berlalu
Kembalilah padaku ya aku merayu
Agar kita bahagia bersama macam dahulu
Tanpa kamu hidup aku tidak sempurna
Diri kamu tuk aku tiada satu kita beza
Kerana kau pelita bersinarlah semula
Moga dapat ku nikmati frasa bernama cinta

[Chorus]

Kaulah pelita yang menerangi hidupku
Tanpamu hidup tak bererti
Kaulah pelita yang menerangi hidupku
Tanpamu hidup tak bererti
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review