4 Jul 2013

Curiga - Malisa J feat. Sabiq

Curiga - Malisa J
Tajuk Lagu/ Song Title: Curiga
Artis/ Artist: Malisa J
Album/ Info: Single 2013 / Lirik Altimet. Komposer Damian Mikhail

Video Muzik/ Music Video: Curiga - Malisa J
Youtube (Official Sound)

Lirik Lagu/ Lyrics: Curiga - Malisa J
Cu ri curigakan curigakan dia
Cu ri curigakan curigakan dia
Cu ri curigakan curigakan dia
Cu ri curigakan curigakan dia
Cu ri curigakan curigakan dia

Chorus:
Jujur bukanlah aku untuk buat kamu
Curigakan curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia
Jujur bukanlah aku untuk buat kamu
Curigakan dia curigakan dia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia
Bukanlah niat aku untuk buat kamu

Hei girlfriend memang cinta itu buta
Indahnya bila hatimu miliknya
Berdua bahagia di pinggiran tiap masa
Senyum selalu banyak kelakar bersama

**:
Oh janganlah leka, pejam celik dia tiada
Oh janganlah leka, walau sekelip mata
Oh janganlah leka, sekejap saja hilang semua
Oh janganlah leka, tiada peluang kedua

[Ulang Chorus & **]

[Ulang Chorus]

Jangan biar nasi menjadi bubur
Jangan biar nasi menjadi bubur
Jangan sampai salah laku
Jangan sampai buang dia dari sisi aku

[Ulang Chorus] x2

RAP
Jangan mudah percayakan angin yang membawa berita
Kalau belum pasti pun hala tujunya
Jangan mudah percaya manisnya gula
Pasti ada pasti tersimpan di dalamnya
Kalau berkias mesti berhias
Semestinya berani untuk dibalas
Jangan takut sedikit tempias airnya takkan menjadi deras
Hei.. aku tak pandai berjanji
Ku cuba kotakan segala kata
Katakanlah, begitu mudah kau curigakan
Kerana aku pencinta wanita
Yeah! Hei! Hei!

Cu ri curigakan curigakan dia
Cu ri curigakan curigakan dia

[Ulang Chorus]

Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia
Sungguh aku harap kamu bersama
Dan dia tetap setia tetap setia

Nada Pemanggil / Ringback Tone: Curiga - Malisa J feat. Sabiq
Maxis: Type *131*319532# and press call/send
CELCOM: Type *888*202056# or *888*202057# and press call/send
DIGI: Type CT 1304779 send to 2000
UMobile: Type MU 475946 send to 28118
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review