21 Aug 2013

Ku Cinta Kau Sampai Mati - ADiB

Ku Cinta Kau Sampai Mati - ADiB
Tajuk Lagu/ Song Title: Ku Cinta Kau Sampai Mati
Artis/ Artist: ADiB
Album/ Info: Released Aug 2013 / Composer & Lyrics Adib

Video Muzik/ Music Video: Ku Cinta Kau Sampai Mati - ADiB
Youtube

Lirik Lagu/ Lyrics: Ku Cinta Kau Sampai Mati - ADiB
Dapatkah kubekukan airmata?
Untuk tersenyum di hadapanmu
Untuk terus bergembira
Walaupun sudah ku tahu
Kau bukan yang terbaik untukku
Kau bukan yang ingin ku sayangi
Ku Cinta Kau Sampai Mati

c/o:
Rasa bersalah menghimpit dada
Melihat kau bersamanya
Kau buat aku kecewa
Menangis tak berlagu
Melihat kau disisinya

Hati merana kerana cinta
Aku kau dustakan
Inilah kenyataanya
Ku cinta kau sampai mati

Hatiku hanya tercipta untukmu
Dan ku harap kau juga begitu
Dalam mencintai aku
Walaupun sudah ku tahu
Kau bukan yang terbaik untukku
Kau bukan yang ingin ku sayangi
Ku Cinta Kau Sampai Mati

c/o:
Rasa bersalah menghimpit dada
Melihat kau bersamanya
Kau buat aku kecewa
Menangis tak berlagu
Melihat kau disisinya

Hati merana kerana cinta
Aku kau dustakan
Inilah kenyataanya
Ku Cinta Kau Sampai Mati

Dihantar / Sent By: ADiB
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review