19 Sep 2013

Aku Ingin Berlari - Juxtaposed

TAJUKGAMBAR
Tajuk Lagu/ Song Title: Aku Ingin Berlari
Artis/ Artist: Juxtaposed
Album/ Info: Single 2008

Video Muzik/ Music Video: Aku Ingin Berlari - Juxtaposed
Youtube (Streetshow Red Bungalow)
BandPage (MP3 Studio Version)

Lirik Lagu/ Lyrics: Aku Ingin Berlari - Juxtaposed
Aku hanya sebentar
Menanti tanpa kata
Hanya mata melihat
Cari yang sempurna

Aku yang berkata
Semuanya berbeza
Hidupku tak sama
Dari yang tertera

Chorus:
Tinggalkan baringku dari terlentang
Mengejar untuk beriring berjalan
Takdir apa yang mungkin mendatang
Ketika semangatku di hujung jalan

Sedang berjalan menuju tanpa hala
Malang yang mengikut telunjuk yang mengarah
Tiada yang terhasil dari yang terfikir
Lidahku tak petah lagak ku tak lincah

[Chorus]

Perlukah aku berdiam hanya untuk mendengar
Luahkan.. tanpa persoalan
Lagipun engkau tersenyum tanda nyatanya girang
Lepaskan.. apa yang tersirat

Hanya menunggu hanya menanti tanpa siapa yang peduli
Hooo.. hooo..

Aku ingin berlari
Berlari tanpa henti
Tanpa henti mencari
Hidup yang bererti
Engkau yang berkata
Aku yang tiada
Cita yang sempurna
Kita tetap biasa

[Chorus] x2

Tinggalkan baringku
Mengejar untuk beriring
Takdir apa yang mungkin mendatang
Ketika semangatku di hujung
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review