3 Sept 2013

Fida Dan Isu Pakaian Lagi

Fida & Isu Pakaian Tah Apa-Apa Lagi

Fida (Rafidah Ibrahim) adalah salah seorang peserta bagi Akademi Fantasia 2013. Belum pun AF2013 mula, Fida nampaknya menggungguli populariti dengan isu baju ikan duyung warna chrome (silver) dengan fabrik yang mengikut bentuk badan.

Fida baju ketat

PS: Bagi yang girls tengok, mereka mungkin akan kata, meh tiada apa-apa pun. Bagi girls muslim yang tengok, mereka akan 'istighfar' jela dalam hati. Bagi lelaki pervert tengok, inilah yang kami mahu. :P

Sebenarnya ini bukan kali pertama Fida pakai pakaian dengan gaya whatever nih. Cuma ini sajalah pertama kali Fida dikritik hebat secara terang-terangan.

Komen fida, dia (Fida Ibrahim) pakai baju yang ntah apa-apa itu atas faktor duta produk mengiklankan hasil produk pelangsingan badan Emorra Be Slymm (Emorra Glow C). Dan ini adalah pakaian di sebalik tabir (raw/ belum edit) semasa sesi fotografi Fida turun 4kg dalam masa sebulan sahaja.

Tadda.. ini gambar official Fida Ibrahim dengan Emorra Glow C. Nampak normal & kurang sexy sikit.
Fida Emorra Glow C

Fida baju ketat 2

. . . . .

Semakin ramai yang bercerita mengenai keberkesanan EMORRA BE SLYMM membantu turun berat badan tanpa perlu lalui proses berlapar! Minum EBS dengan rasa coklat yang sangat lazat. Terbukti mampu menurunkan berat badan 5kg seawal 14 hari!

Selain membantu berdiet untuk turun berat badan, EBS juga berfungsi untuk membantu mencerahkan dan menanjalkan kulit kerana ia juga mengandungi Glutathione dan Collagen!

. . . . . 

PS: Fida bakal muncul dengan lagu baru pop balada bersama (feat.) Qalam Band dalam masa terdekat.
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review