19 Sept 2013

Punch Card - DJ Fuzz, Altimet & Ila Damia

Punch Card - DJ Fuzz & Altimet
Tajuk Lagu/ Song Title: Punch Card
Artis/ Artist: DJ Fuzz, Altimet & Ila Damia
Album/ Info: Kompilasi Aku Sudirman Satu Indiepretasi 2012

Video Muzik/ Music Video: Punch Card - DJ Fuzz, Altimet & Ila Damia
Youtube

Lirik Lagu/ Lyrics: Punch Card - DJ Fuzz, Altimet & Ila Damia
Pa.. pa pa pa dam
Pa.. pa pa pa dam

Pukul enam pagi masa untuk aku bangkit
Handfon dah memekak mekak telinga aku bingit
Mandi siap sarung baju tali leher macam jerut
Tak sempat seterika seluar kene pakai walau kedut hey
Beli jemput jemput sekadar mengalas perut
Masuk lrt kecoh semua orang rebut rebut
Sebelum pergi meja tolong scan kad dekat kaunter
Jangan lupa anda diperhati semata big brader

Punch card
Oh cepat
Punch card
Jangan lambat

Hey 12 tengah hari
Sms buah hati
Dia tanya makan ape aku jawab makan nasi
Menu tengah bulan sayur telur kuah kari
Aku jalan pergi gerai sebab bajet ku dah lari
Lepas itu balik office kene call die lagi
Yang ini punch card wajib paling kurang sehari dua kali
Dia suke cakap aku dengar dengan rela
Asal tak berleter sebab dia memang mulut laser

Punch card
Oh cepat
Punch card
Jangan lambat

7:15
Waktu senja kala
Aku masih merangkak rangkak di atas jalan raya
Sayup kedengaran pangilan
Dari rumahNya
Waktu pendek untuk aku punch card dgn yang Esa

Punch card
Oh cepat
Punch card
Jangan lambat
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review