29 Sept 2013

Selama Mungkin - Dd Sulaeman

Selama Mungkin - Dd Sulaeman
Tajuk Lagu/ Song Title: Selama Mungkin
Artis/ Artist: Dd Sulaeman
Album/ Info: Single 2013

Video Muzik/ Music Video: Selama Mungkin - Dd Sulaeman
Youtube

Lirik Lagu/ Lyrics: Selama Mungkin - Dd Sulaeman
Jalinan kasih suci
yang terukir atas dasar cinta
semakin bersemi walaupun ianya
tak seharusnya begini...

Perjalanan kisah cinta
antara kita semakin berbunga
ku terlanjur mencinta
kau terlanjur setia
walau kita di bahtera yang berbeza..

Bridge:
Semakin ingin ku melupakan
semakin rindu ku rasakan
kini ku putuskan tuk abadikan cintamu di hatiku
selama mungkin yang aku mampu...

Chorus:
Izinkan diriku menyintai dirimu
selama mungkin yang aku mampu
selagi ada degup jantungku

Sungguh ku merasa ku tak akan pernah bisa
meninggalkan mu melupakan mu
walau di ambang hujung nafasku

Aku tetap aku kau tetap dirimu
duniaku dan duniamu
namun separuh dari hatimu itu
adalah mutlak milikku...

Selama mungkin....


Selama mungkin yang aku mampu...

MuatTurun MP3/ MP3 Download: Selama Mungkin - Dd Sulaeman
SoundCloud (Free)

Dihantar oleh/ Submitted By:
Erin Sawar
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review