29 Sep 2013

Teaser / Kau Indahkan Mimpi Ku (OST Kampung Girl)

Kozae Murtaza penyanyi bersama feat. Mimifly (O.N.E) memberi komen lagu Kau Indahkan Mimpi Ku akan dikeluarkan (release) dalam masa terdekat dengan muzik video sekali. Teaser Kau Indahkan Mimpiku - Kozae feat. MimiFly ini telah dikeluarkan seawal Mac 2013 lagi dan baru sekarang ada feedback positif tentang lagu penuh.

Kau Indahkan Mimpi ku mimifly O.N.E

Lirik (Teaser): Kau Indahkan Mimpi Ku (OST Kampung Girl)
Ohh..
Bukan aku tak cinta
Bukan aku untukmu
Kau tak mengerti kesal
Apa yang ku mahu
Yang ku mahu

Kau indahkan mimpiku
Berfantasi ku bahagia denganmu
Bisikan cinta aku hilang arah
Tanpa kata kau diam membisu
Dulu bila lafaz cinta kau berlalu tanpaku

Melodi indah nyanyi kita berdua
Sedih tidak cemburu mungkin iya
Penjelasan ku pinta ku dapat hanya duka
Biar aku sengsara suka di dalam luka

Biar perit akan ku telan jua
Agar dikau bahagia ku buat apa saja
Anganku moga kita bersama
Rela aku merana lihat dikau bersama

Ohh..
Bukan aku tak cinta
Bukan aku untukmu..

MV (Teaser): Klik sini 
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review