24 Oct 2013

Teaser / Ajari Aku Cinta - Syura ft. Jojoe

Syura Masterchef? Sebenarnya sebelum masterchef agaknya ramai tak kenal Syura, dan tak tahu pun yang Syura ni 'temporarily-retired' penyanyi. Syura kata dia sibuk dengan dedikasi sebagai ibu dan menguruskan perniagaan pengantin. Tapi lepas masuk dan menang masterchef, Syura secara tiba-tiba kembali melonjak populariti dan dalam masa enam bulan pertama di KL, lagu-lagu Syura yang lama laku mendadak, dan kini agaknya Syura yakin untuk kembali menjadi penyanyi.



Jadi sekarang, Syura mendapat lagu ciptaan Awi Rafael dan muncullah comeback Syura (menampilkan Jojoe One Nation Emcees); Ajari Aku Cinta keluaran FMC Music.

Ajari Aku Cinta didedikasi dari kehadiran seorang ibu (Awi Rafael cakap) berkisar tentang situasi ramai, memberi inspirasi untuk mencintai dengan lebih baik, menjadi orang yang lebih hebat dari yang ada sekarang. Tentang dunia, tentang kehidupan, dan terutamanya tentang cinta.

Lirik Teaser: Ajari Aku Cinta - Syura ft. Jojoe ONE
Indah, indahnya permata
Warna pelangi cinta
Dapatkan ku rasa

Ajari aku cinta
Ajarkan aku semuanya
Tentang segalanya
Ajarku segala.. yea yeah..

Ooo..

Engkau yang satu
Yang sentiasa ada
Akulah yang kedua

---
Terima salahku
Kau tetap ada di sisiku

MV Teaser: Ajari Aku Cinta (Youtube)
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review