3 Oct 2013

Teaser / Cintai Aku - Marsha Milan

Marsha Milan keluarkan teaser yang betul-betul raw, walaupun tak kemas langsung (yet!) tapi sedap juga dengar. Lagu cinta si kekasih no. 2 merayu dalam diam mendayu-dayu meminta dicintai.

marsha milan cintai aku lagu

Lirik Teaser: Cintai Aku - Marsha Milan
Ku lah pembuka ruang hatimu
Usah hanyut dengan cerita lalu
Maka usah memendam rasa cinta itu

-- sedari cintaku ini
Tulus dan ikhlas hanya untuk kamu
Ku sanggup seksa me-- oh sayang

Aku mengerti seksamu
Aku mengerti cintamu
Tersebutlah ---

Berikan peluang untukku
Belai dan sayangi dirimu
Lupakan saja dia dan cintai aku

Hapus saja bayang-bayang si dia
Kerna kau dah temui pengganti
Hapus saja bayang cintamu itu
Aku di sini sedang bahagiakan mu

Dengar: Youtube
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review