10 Dec 2013

Kau Indahkan Mimpi Ku - Kozae feat. Mimifly One Nation Emcees

Kau Indahkan Mimpi Ku - Kozae feat. Mimifly One Nation Emcees
Tajuk Lagu/ Song Title: Kau Indahkan Mimpi Ku
Artis/ Artist: Kozae feat. Mimifly One Nation Emcees
Album/ Info: Single 2013 / Ⓟ 2013 Mohamed Fareezan Bin Mohamed Murtaza

Video Muzik/ Music Video: Kau Indahkan Mimpi Ku - Kozae feat. Mimifly One Nation Emcees
Youtube (Official MV 2013)

Lirik Lagu/ Lyrics: Kau Indahkan Mimpi Ku - Kozae feat. Mimifly One Nation Emcees
Chorus:
Bukan aku tak cinta
Bukan aku untukmu
Kau tak mengerti kesal
Apa yang ku mahu
Yang ku mahu

Kau indahkan mimpiku
Berfantasi ku bahgia denganmu
Bisikan cinta aku hilang arah
Tanpa kata kau diam membisu
Dulu indah lafaz cinta
Kau berlalu tanpaku

Melodi indah nyanyi kita berdua
Sedih tidak cemburu mungkin iya
Penjelasan ku pinta
Ku dapat hanya duka
Biar aku sengsara
Suka didalam luka

Biar perit akan ku telan jua
Agar dikau bahagia ku buat apa saja
Angan ku moga kita bersama
Rela aku merana
Lihat dikau bersama
Akhirnya aku pasrah

[Ulang Chorus]
   Beri peluang buat dirimu bahgia
   Hanya untukmu cinta ke akhir waktu
   Aku derita menahan rasa
   Aku tahu

Indah bahagia terperangkap dalam cinta
Ku genggam tanganmu ayuh kita ke sana
Kita tinggalkan semua yang nyata
Mari ke mahligai dari mimpi yang kita bina

Hanya kita berdua tiada siapa mengganggu
Seperti waktu sebelum kau pergi dariku
Kau tak faham sayang harap kau mengerti
Cinta untukmu ada di sini

Aku bernama setia
Ku sepi timbul resah
Realiti memisah kita
Menghukum aku mimpi kita semuanya musnah
Percayalah suatu masa nanti cintamu ada di sini

Harus berapa lama lagi
Menunggu di talian ini
Tinggalkan aku tinggalkan aku
Tak perlu lagi bersama bersama

[Chorus]
   Beri peluang buat dirimu bahgia
   Hanya untukmu cinta ke akhir waktu
   Aku derita menahan rasa
   Aku tahu

Bukan aku tak cinta
   Beri peluang buat diriku bahgia
Bukan aku untukmu
   Hanya untukmu cinta ke akhir waktu

Kod Nada Pemanggil/ Ringback Tone's Code: Kau Indahkan Mimpi Ku - Kozae feat. Mimifly One Nation Emcees
Maxis - 340243
Celcom - 202771
Digi - 1800575
Umobile - 03608

Muat Turun MP3/ MP3 Download: Kau Indahkan Mimpi Ku - Kozae feat. Mimifly One Nation Emcees
iTunes
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review