25 May 2014

Terbaik Bagimu - Siti Nurhaliza #lirik

Siti Nurhaliza 2014 Album
Video Muzik/ Music Video
Terbaik Bagimu (Youtube)

Lirik Lagu/ Lyrics
Rasaku kamu ada
Di setiap sedih juga senangku
Rasanya kamu sudah
Mencari bintang terang hidupku

Masihku retas aku
Mencintai hati mu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Masihku rentak aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap sukarmu
Dengan tenang...

Rasaku kamu ada
Di saat senyum juga tangismu
Rasanya kamu sudah
Jadi yang terbaik bagi aku

Masihku retas aku
Mencintai hati mu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Masihkur rentak aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap sukarmu

Masihku retas aku
Mencintai hati mu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Masihku rentak aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap sukarmu

Masihku retas aku
Mencintai hati mu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Nada Pemanggil/ Ringback Tone RBT (Malaysia)
-

Muat Turun MP3/ MP3 Download
Terbaik Bagimu - Fragmen (iTunes)

'Terbaik Bagimu (Siti Nurhaliza)' Info
Tajuk Lagu/ Song Title: Terbaik Bagimu
Artis/ Artist: Siti Nurhaliza
Album: Fragmen (2014)

Composer: Ade Govinda
Lyrics: Jeje Govinda

(P) 2014 Siti Nurhaliza Productions (SNP) / Universal Music Malaysia
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review