4 Jun 2014

05. Abang - Imran Ajmain #PuisiTakBerlagu

Tajuk Lagu/ Song Title: Abang
Artis/ Artist: Imran Ajmain
Album: Dengan Secara Kebetulan (2006)

Imran Ajmain Abang


Video Muzik/ Music Video
Imran Ajmain / Abang (Youtube)

Lirik Lagu/ Lyrics
Aku bukan perwira
Ku tak berkuasa
Untuk menyelamatkan dunia
Dari ancaman yang sedia ada
Tapi ku bercita-cita
Aku dulu pernah mengalami usia remaja
Aku juga pernah jatuh cinta dan terluka
Jadi janganlah bersedih abang selalu disisi

Ku hanya abang
Tapi kasih sayangku tak berbatas
Darah dan daging hadirmu kurniaan dari Atas
Kuingin berikan yang terbaik padamu sayang
Dan perananku pegang hanya abang

Ku bukan idola
Dan ku tak pernah terima anugerah
Pengorbanan ku ikhlas
dan ku tak minta sekali pun di balas
Aku dulu pernah gagal dan aku kecewa
Aku juga pernah jatuh dan bangun semula
Jadi janganlah bersedih
Abang selalu disisi

Ku hanya abang tapi kasih sayangku tak berbatas
Darah dan daging hadirmu kurniaan dari Atas

Ooooooooohh

Ku ingin berikan yang terbaik padamu sayang
dan perananku pegang hanya abang

Jadi janganlah kau lupa
Lima waktu sehari
Jadi janganlah kau lupa hormat menghormati
Jadi jika abang yang lupa
Engkau akan menjadi
Seseorang bertanggung jawab untuk mengingati

Ku hanya abang
Darah dan daging
Kuingin berikan yang terbaik padamu sayang
dan perananku pegang hanya abang
Engkaulah yang abang sayang

Sumbangan courtesy
Imran Ajmain

Nada Pemanggil/ Ringback Tone RBT (Malaysia)
Maxis / Hotlink Caller Ringtones: Dail *131*83429# dan tekan Call
Digi Color Tunes: Dail *233*0038154# dan tekan Call

Muat Turun MP3/ MP3 Download
Abang - Dengan Secara Kebetulan (iTunes)
Abang - Dengan Secara Kebetulan (Amazon)

'Abang (Imran Ajmain)' Info
05/27 #PuisiTakBerlagu: Maksud lagu Abang.
(P) 2006 Fipro
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review