8 Jun 2014

Hanya Secebis Jawapan - Ella & The Boys

Tajuk Lagu/ Song Title: Hanya Secebis Jawapan
Artis/ Artist: Ella & The Boys
Album: Ella & The Boys (1986)

Ella The Boys
Video Muzik/ Music Video
Ella - Hanya secebis jawapan (lirik) (Youtube)

Lirik Lagu/ Lyrics
Ku ditinggalkan keseorangan tanpa pesanan
Setahun lamanya ku kesepian
Menanggung rindu di hati
Aku masih seperti dahulu
Menyintai mu ke akhir hayat ku

Aku insan seperti mu mempunyai perasaan
Kita insan dijadikan seolah bersandiwara
Hanya perlu kita melakukan
Berperanan penuh keyakinan

Aku kecewa melihat mu
Setelah bersua kembali
Telah ku duga dari dulu
Dia akan mengecewakan mu
Bukan ini yang mendorong ku
Secebis jawabanlah yang ku nantikan

Aku mengharap kau sedar kejujuran hati ku
Kesedaran, kepastian akan mengubati luka mu
Aku tetap menerima mu
Tetap ku pegang janji ku dulu
Hanyalah secebis jawaban

Nada Pemanggil/ Ringback Tone RBT (Malaysia)
Maxis / Hotlink Caller Ringtones: Dail *131*180239# dan tekan Call
Digi Color Tunes: Dail *233*0088886# dan tekan Call

Muat Turun MP3/ MP3 Download
Hanya Secebis Jawapan - Ella & The Boys Terunggul (iTunes)
Hanya Secebis Jawapan (Amazon)

'Hanya Secebis Jawapan (Ella & The Boys)' Info
(P) 1997 BMG Music / Warnada
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review