14 Jun 2014

Hater Karang Artikel '5 Sebab Saya Benci Fynn Jamal'

Kini ada satu blog hiburan baru, dadahlah.com. Gaya blog macam mix bahan berkaitan berita, troll dan gosip macam kebanyakan blog gosip lain. Dan.. ini antara artikel terawal disitu. Dikarang oleh hater (tak tahu lah siapa) kepada Fynn Jamal, penyanyi indie yang kini menjadi guru di Rusia yang terkenal dengan lagu kontroversi 150Juta dan terbaru Arjuna Beta dalam album suami isteri Fynn Jamal & Tri Hadzir

Fynn Jamal Tri Hadzir
5 Sebab Saya Benci Fynn Jamal (Ringkasan)
1. Syok Sendiri
Hater ni ada masalah bila Fynn Jamal post segala benda pasal kehidupan sendiri over and over and over again di Instagram.
2. Penakut
Hater ni kata Fynn Jamal fragile sesangat dan emosional. Semua hal di Instagram dicaptionkan dengan nada penulisan emosional.
3. Juna, Juna, Juna
Hater ni serabut bila Fynn Jamal asyik updates di seluruh media sosial pasal perkembangan anak kesayangan Juna yang makin baik dan sihat dari pembedahan jantung berlubang tahun lepas.
4. Berselindung
Hater ni tak puas hati bila Fynn Jamal secara tak sedar sebenarnya hanya memaparkan diri sebagai orang yang happy sentiasa.
5. Cakap Lebat
Hater ni geram bila Fynn Jamal bercakap gaya dia paling hebat, dengan tindak tanduk macam sangat berpengalaman dalam hidup.

Apa-apa pun, Hater ni melalui artikel dikarang nampak sedikit terpengaruh dengan gaya puitis penulisan Fynn Jamal, kira bunga-bunga ayat dalam karangan tu ada walaupun langsung tak sesempurna dan seindah gaya penulisan Fynn Jamal.

Untuk artikel asal
Klik sini (Dadahlah)
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review