23 Jun 2014

23. Indah - Imran Ajmain #PuisiTakBerlagu

Tajuk Lagu/ Song Title: Indah
Artis/ Artist: Imran Ajmain
Album: Setulus Kasih (2014)

Imran Ajmain


Video Muzik/ Music Video
-

Lirik Lagu/ Lyrics
Lirik lagu Indah nyanyian Imran Ajmain

Seindah kata mu membuat aku
Terasa sempurna tiada ragu
Engkau bagaikan bidadariku
Indahnya dunia ku di samping mu
Tiada kata dapat ku ungkapkan

Chorus

Izinkanlah aku menjadi
Pemuja perjuangan kamu
Mengisi ruang hidup ku bak cahaya

Disini aku berjanji
Selagi bernyawa jasad ku
Engkaulah teman hidup ku selamanya

Verse 2

Engkau wanita yang aku rindu
Setiap masa dan setiap waktu
Suara merdu mu membuat aku
Terasa bagai di dalam syurga
Sekilas wajahmu buat ku gila

Repeat Chorus
Bridge

Biarpun separuh pelangi
Engkaulah warna hidup ku
Akan ku hargai hingga akhirnya

Chorus

Seindah kata mu membuat aku
Terasa sempurna, tiada ragu

Sumbangan courtesy
Imran Ajmain

Nada Pemanggil/ Ringback Tone RBT (Malaysia)
-

Muat Turun MP3/ MP3 Download
Indah - Setulus Kasih - EP (iTunes)
Indah - Imran Ajmain (Amazon)

'Indah (Imran Ajmain)' Info
23/27 #PuisiTakBerlagu: Maksud lagu Indah *Later
(P) 2014 Fipro
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review