30 Jul 2014

Selalu Ada - Amir Jahari

Tajuk Lagu/ Song Title: Selalu Ada
Artis/ Artist: Amir Jahari
Album: Penghibur Jalanan (2014)

Amir Jahari
Video Muzik/ Music Video
Selalu Ada Amir Jahari (Lyrics Video) (Youtube)

Lirik Lagu/ Lyrics
Lirik lagu Selalu Ada nyanyian Amir Jahari

Ku takkan pernah putus asa
Akan ku melangkah hingga ke hujung dunia

Belum jauh ku melangkah
Belum jauh ku berserah
Masih banyakkah yang ku fikirkan
Masih banyakkah yang ku inginkan

Ingin aku merasanya
Ingin aku mencuba
Hampir ku kecundang olehnya
Hingga ku menangis kecewa

Ku takkan pernah putus asa
Akan ku melangkah hingga ke hujung dunia

Ingin aku merasanya
Ingin aku mencuba
Hampir ku kecundang olehnya
Hingga ku menangis kecewa

Ku takkan pernah putus asa
Akan ku melangkah hingga ke hujung dunia

Sememangnya aku tak pernah
Tapi ku percaya dia selalu ada

Nada Pemanggil/ Ringback Tone RBT (Malaysia)
Maxis / Hotlink Caller Ringtones: Dail *131*310657# dan tekan Call
Digi Color Tunes: Dail *233*0404756# dan tekan Call

Muat Turun MP3/ MP3 Download
Selalu Ada - Penghibur Jalanan (iTunes)

'Selalu Ada (Amir Jahari)' Info
(P) 2013 Kasi Gegar Entertainment (KGE)
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review