20 Aug 2014

Maafkan Aku - Asfan

lagu maafkan aku asfan
Lirik Lagu/ Lyrics
Lama sudah kumencari bayang-bayangmu
Yang hilang bertahun-tahun yang makin reput
Bila tersedar di atas kesilapan diriku
Kulupakan cerita lama dan terus kembali

Maafkanlah aku
Bila aku melukai hatimu
Mungkin juga kita yang terlupa
Siapakah diri ini

Bila tiada lagi
Kusedari kisah ini terhenti
Cubalah fahami
Cinta ini memerlukan kau dan aku

Tidak terdaya untukku menanggung rindu
Dan tidak terdaya aku melepaskanmu
Bila tersedar di atas kesilapan diriku
Kulupakan semua dan kembalilah

Maafkanlah aku
Bila aku melukai hatimu
Mungkin juga kita yang terlupa
Siapakah diri ini

Bila tiada lagi
Kusedari kisah ini terhenti
Cubalah fahami
Cinta ini memerlukan kau dan aku

Video Muzik/ Music Video
Maafkan Aku - Asfan (Video Lirik) (Youtube)

Nada Pemanggil/ Ringback Tone RBT (Malaysia)
Maxis / Hotlink Caller Ringtones: (DAIL) *131*403828 tekan CALL
Celcom Call Me Tones: (DAIL) *888*224652# tekan CALL
Digi Color Tunes: (SMS) CT 1312923 ke 20000
U Mobile Colour Tones: (DAIL) *118*595022# tekan CALL

Muat Turun MP3/ MP3 Download
-

Info Muzik/ Music Info
Tajuk Lagu/ Song Title: Maafkan Aku
Artis/ Artist: Asfan
Album: - / Single (2014)

OST siri drama Rindu Awak 200% (2014) (Promo - Youtube) TV3 7pm-8pm.

(P) 2014 Nova Music
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review