6 Nov 2014

Aku Najwa Latif Sangat Sedih #mtv

Aku official music video ni lain sikit. Najwa Latif hadir dengan mesej keamanan atau kemanusiaan. Tidak dinyatakan spesifik, tapi boleh agak melalui gambar dan video-video pendek yang dipaparkan sebagai latar video muzik Aku, ianya tentang kesan perang dan penderitaan penduduk di wilayah konflik timur tengah, Gaza, Syria.

Aku Najwa Latif
Lagu Aku nyanyian Najwa Latif ini betul-betul masuk mood sedih. Malah dalam klip video Aku ini, mata Najwa Latif kelihatan berair menangis sedih. Betul-betul menghayati lagu, menjadikan mesej yang cuba disampaikan lebih terkasan di hati penonton muzik video. Terlihat air mata mata di sana, melihat perjuangan ayahnya.


Pengarah video: Khairil Shahri
Produksi: Final Touch Productions

Info/ MP3/ RBT: Klik sini
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review