14 Nov 2014

Kembalikan Semula - Ewal #lirik

Kembalikan Semula Ewal lagubestbest
Lirik Lagu/ Lyrics
Berse
Kau adalah cinta terakhir dalam hidupku
Kau tutup semua pintu buat diriku
Prechorus
Masih kah bias ku katakan padamu

Chorus
Maafkan lah, maafkan aku yang berdosa
Kembalilah sayang aku merana
Cukup sudah cukup sudah..... Sakitnya...... Jiwa

Berse

Kau musnahkan semua
Cerita cinta ku dengan mu
Kau pergi tinggalkan aku jauh
Sendiri
Jatuh aku tanpa mu
Hilang semua harapan dan impianku

Chorus

Berse

Kau adalah cinta terakhir dalam hidupku
Kau tutup semua pintu cinta buat diriku

Prechorus
Masih kah bias ku katakana padamu

Chorus

Maafkan lah, maafkan aku yang berdosa
Kembalilah sayang aku merana
Cukup sudah

2nd chorus
Ohh mengertilah, ku ingin kau mengerti sayangku

Ku mohon kembalikan semua
Rasa cinta kita
Yang dulu semula.... Semula
Kembali semula
Semua...

Video Muzik/ Music Video
Kembalikan Semula Ewal official mv

Nada Pemanggil/ Ringback Tone RBT (Malaysia)
Maxis / Hotlink Caller Ringtones (CRT): Dail *131*427448# dan Hantar
Celcom Call Me Tones (CMT): Dail *888*230171# dan Hantar
Digi Color Tunes (RBT): Dail *233*0444898# dan Hantar
U Mobile Colour Tones (CT): Dail *611105# dan Hantar

Muat Turun MP3/ MP3 Download
Kembalikan Semula - Hits AF2014 (iTunes)

Info Muzik/ Music Info
Tajuk Lagu/ Song Title: Kembalikan Semula
Artis/ Artist:Ewal
Album: Hits AF2014 (2014)

Komposer: DJ Fuzz
Publisher: Mixology Publishing
Penulis Lirik: Adeep Nahar
Publisher: Luncai Emas

(P) 2014 Measat Broadcast Network Systems Sdn Bhd
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review