30 Jun 2013

Di Sini Aku Bermula - Aizat Amdan

Di Sini Aku Bermula - Aizat Amdan
Tajuk Lagu/ Song Title: Di Sini Aku Bermula
Artis/ Artist: Aizat Amdan
Album/ Info: Single 2013 /  Lirik & Lagu Ajai / Lagu tema kempen Ayuh! Gempur Aedes Kementerian Kesihatan Malaysia

Video Muzik/ Music Video: Di Sini Aku Bermula - Aizat Amdan
Youtube


Lirik Lagu/ Lyrics: Di Sini Aku Bermula - Aizat Amdan
Kulihat kutatap kudengar
Dulu ku tak pernah lakukan
Sekarang aku disini bermula

Perginya orang yang tercinta
Satu tragedi yang menimpa
Ku tersedar ku mula berdiri

Korus:
Tiada lagi senda guraumu
Tiada lagi semua yang indah
Kita tinggal semua

**Dup dap dup dap

Kuseru pada semua
Kuungkap pada semua
Tinggalkan segala duka
Bersama hapuskan si durjana
Kauhi gigitan berbisa
Hidup ini amat berharga
Biar kita kan bebas darinya
Agar tak kehilangan tercinta

**:
Aku mencari dan terus mencari
Kuhapus dan musnahkan tempat kau diami
Ayuh bangun lakukan bersama
Tidak dengar dan lihat saja
Gempur aedes semudah 123

[Ulang korus]
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review