30 Jun 2013

Sebulatnya - The Fabulous Cats

Sebulatnya - The Fabulous Cats
Tajuk Lagu/ Song Title: Sebulatnya
Artis/ Artist: The Fabulous Cats
Album/ Info: OST 'Epilog Cinta Kirana' Samarinda TV3 2013 / Ⓟ Nova Music

Video Muzik/ Music Video: Sebulatnya - The Fabulous Cats
Youtube


Lirik Lagu/ Lyrics: Sebulatnya - The Fabulous Cats
Tiada tangisan aku titiskan keringat airmata ku
Manakah silapku nyatakan satu persatu inginku tahu

Bukannya aku salah tafsiri (tak pernah aku mengkhianati)
Mengapa kamu buat begini (tak pernah aku hilangkan diri)
Apakah makna engkau mendua (tiada punca hancur segala)
Aku senantiasa setia (tolonglah percaya)

Aku yang bodoh, aku yang buta
Percayakan mu sebulatnya
Lihat mereka terpedaya
Percayakanmu sebulatnya

Bukan kerana ku sengaja meninggalkan mu
Kau sempurna untukku, untukku
Tapi kini kau salah tafsiri (mengapa engkau mengkhianati)
Salahkah aku buat begini (mengapa engkau hilangkan diri)
Tiada makna

Jadi apakah punca segala (aku senantiasa setia)
Aku tak percaya

Aku yang bodoh, aku yang buta
Percayakan mu sebulatnya
Lihat mereka terpedaya
Percayakanmu sebulatnya

Cukuplah katamu
Yang betulnya hanya kamu
Cukuplah sisksamu
Yang pernah sakiti mu

Hati telah luka
Di atas luka dan luka
Di dalam tak disangka
Tertanam dendam yang lama
Mulalah meraba
Mencari jalan semula
Jalan yang bercahaya
Kembalilah padaNya

[*] Aku yang bodoh, aku yang buta
Percayakan mu sebulatnya
Lihat mereka terpedaya
Percayakanmu sebulatnya

Repeat [*]

Nada Dering: Sebulatnya - The Fabulous Cats
Maxis
Full Song (FS): 101535945
True Tones (TT): 101535948
Caller Ringtones (CRT): 311874

Digi
Caller Tunes (CT): 1303039

Celcom
Call Me Tones (CMT): 187415

U Mobile
Full Song (FS): 457396
True Tunes (TT): 455182

Colour Tones (CT): 455178
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review