26 Jun 2015

Status Adira 'Single' Sejak Mei 2015

Princess lagu tema kita Adira dah putus tunang. Adira dah putus tunang pada bulan lepas Mei 2015. Jadi rancangan perkahwinan antara Adira dan tunangannya Presiden Gerakan Belia Gagasan 1Malaysia, Shahrul Nasrun Kamarudin dari Kelantan dikira terbatal dah.

Adira Dan Tunang Nasrun

Pada mula rumor tentang isu putus tunang, Adira hanya berdiam diri.Kemudian muncu isu kononnya tunang Adira flirt dengan penyanyi baru Elizabeth Tan, dan Elizabeth Tan menafikan dirinya yang mulakan etc.

Elizabeth Tan, Nasrun dan Adira

Kemudian kakak Adira pula dikhabarkan tidak terkejut tentang gosip Adira putus tunang yang berlegar di mulut peminat.

Adira bagaimanapun menamatkan segala persepsi dengan mengesahkan yang dia kini memang dah putus tunang, namun merahsiakan punca kenapa putus tunang. Biar dia dan tunangnya saja yang tahu. Untuk menjernihkan keadaan, Adira juga mengeluarkan kenyataan Elizabeth Tan bukan punca.

Adira dan Teddy Bear

Adira mengambil sikap positif, terus 'move on' dengan hidup yang kini kembali berstatus 'single'. Adira juga tidak ada menyimpan apa-apa dendam, walaupun ikhlas menyatakan dia memang serius dalam perhubungannya ini, namun tiada siapa boleh menjangka hal jodoh, bukan rezeki katanya.
Jobdirumah Review
Jobdirumah Review